Kaka

Blev inge stan för mig idag, har mått dåligt och haft feber så jag har vart inne och sölat idag..
Nu håller vi på med maten.
Hunnit baka också =) Chokladkaka, ska bli gott med grädde till.
Kycklingen är i ugnen, tog en himla tid, riset är klart men inte kycklingen..
Barnen leker på rummet emilia sitter i Daniels knä och kollar på tv =)

I morrn blir det stan, ska ta med kidsen och kika runt lite, ska på leksaksaffären så får dom peka vad dom önskar sig av tomten!

Usch va hungrig jag är.. och fortfarande ont i huvet..

Ska nbli mysigt att gosas med min Älskling sen =)

Hejpaaa

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag orkade inte åka ner på stan heller. Vart en hel dag (nästan) på kyrkis. jag & A & m.. Och våra barn! Maxat!!! :D

2008-11-05 @ 19:22:12
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas du mår bättre snart vännen.

Ja har inte vare inne i stan på väldigt länge nu. Har inte råd =(

Men på lördag ska ja jobba hela dagen så då ska ja ju in. Lät gott me chokladkaka, duktig du som bakar å lagar mat. Ja äter mackor å köper färdig kladdkaka jag.

Hahaha..kanske därför ja har problem me vikten oxå kan tänkas =)



Pöss på de vännen =)

2008-11-06 @ 00:13:16
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: D

mmm d var mysigt

2008-11-06 @ 07:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0