Ledig

Idag är jag ledig, skönt för jag mår inge bra.
Igår fick jag jobba ensam, stressigt men det gick ju...
Käka middag med Daniel och Ph. Sen gjorde jag och barnen pärlarmband och halsband.
Somnade snällt och fort igår, dom va så trötta!

Ska ner på stan idag och göra massa ärenden..

Skulle vilja sova bort hela dagen men det går ju inte, tråkigt att springa på stan ensam, så tråkigt när inte mamma är hemma. Hon är uppe i Storuman och sällskapar med momma.

Millan gör armband



Latmasken



Mina Älskade syskonbarn & Min Kära Mor ♥




Tyvärr dålig kvalite, har tagit med mobilen och den kameran suger... Har ingen blixt heller...


Nu kikar jag på Morron Zoo.
Ska kanske lägga mig o vila lite innan jag ska ner på stan.

Ha det gött






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0