Måndag

Igår åt vi middag hemma hos mig, jag, Daniel, Frida och Magnus.
Fläskfilé ala Daniieeel =)  smarrigt.
Kolla på film, somna sittandes i soffan.
La mig på golvet och slockna där med, hörde inte ens då Frida gick.
Sov sjukt gott bredvid min älskling.

Idag jobb.  Gick bra, blev en timmas övertid. Hehe minneguldfisk hela dan ;)
Sen hämta kidsen på dagis, gjorde middag och sen kika vi på tv.
Strul vid läggningen ikväll, dryyygt...Varför inte bara lägga sig och sova?  Farligt??
Trams, trams, trams...
Men nu sover dom iaf. alldeles tyst är det, såå skönt.
Sitter i soffan med en Asta i knät.

Blir lägga sig tidigt ikväll, är sjukt trött och min rygg värker.
Ska upp tidigt i morron, ska bli intressant och se hur tidigt vi kommer oss iväg...
Börjar ju 06.30, men dagis öppnar ju inte förren 06.30. håll tummarna att det inte blir nå strul i morrnbitti så vi kommer i tid.

Nä nu lägga mig i sängen.

Kommer bli såå tomt att sova ensam, tycker inte om det. Kallt och ensamt =(

Sov Gott





Kommentarer
Postat av: Sussen

Tack tack =)

Jag har fått jobb på Gamla teatern!

Kraaam!

2008-11-03 @ 22:36:36
URL: http://lillsussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0