Monday

Helgen bestod av förkylning och feber...

Fredagen va det middag med jobbet, sjukt god mat. Käkade Pepparstek, den va såå god.
Hade mycket trevligt. Toliga människor.
Åkte hem vid 22.  Kände mig alldeles yr och febrig...

Lördan va det jobba på schemat. gick väl sådär, mådde inge vidare.
Sen for jag till Henke, frida & Wolfen va där också, bakis hela högen =)
Käka på Max och sen for jag hem.
Sen kom Madde.

Söndagen mådde jag pest och pina, whiskey rösten höll i sig även på söndagen.
Hade feber och va allmänt dålig. =(

Idag mår jag inge bättre, förstår inte vad det är för förkylning som vägrar ge sig?????
Följde med mamma till sjukhuset, kändes lite olustigt att gå in där med tanke på "bomben" som låg utanför. men som tidigare va det en fejk.. Hur sjuk i huvet får man lov att bli egentligen?


Emilia vart jätte glad över sitt nya rum, och Kevin tycket jag hade gjort såå fiiint sa han =)
Momma & Janne kom hit på en fika.  Trevligt
Ungarna knorrade liite vid läggning, men dom somna före 20.00 iaf =)

Ska ju jobba i morrn trots att jag mår som en påse nötter... Aja..

Här kommer en bild på min söta prinsessa

Fin blandning av chokladkex och svart mascara...



Efterrätt =)





EGO







Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Jane

hihi sov hon i sitt nya rum inatt eller? :)

2008-11-18 @ 10:14:45
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taack! :) Snygging hon var med mascara & choklad :P Kram

2008-11-18 @ 18:45:43
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: D

Ja d var kul å komma hit i söndags...kände mig bara i vägen`(....närå

2008-11-18 @ 20:02:21
Postat av: Anonym

Åhh..Ja tycker så synd om dej, de e ju helt värdelöst å va sjuk ju..

Hoppas att de ger sej snart..

Fina barn du har, jättesöta =)

Kramen =)

2008-11-18 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0