Tankar

Skulle ju sova tidigt... Men kunde inte somna... Har kollat på avsnitt Andra Avenyn i väntan på sömnen.
Men jag har alldeles för mycket tankar i huvet för att kunna koppla av...
Faaan va less jag blir. Kan inte allt bara ordna sig?
Förbannade jävla A - kassa... Är så less på att fylla i kompletterande papper så jag spyr snart.
En sak är säker att jag ska gå ur, för sånt här skit det klarar jag mig utmärkt utan.

Vill SOVAAA!!!!!!!!!!!   Vill Att ALLT ska ordna upp sig.... 

Jävla tankar.. Flytta in i nån annans huve istället.... Har jag inte haft nog???





Kommentarer
Postat av: Therese

Det ordnar sig nog, ska du se! Jag håller tummarna för att det ska göra det!!!!

2008-11-04 @ 10:19:07
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åhh..gumman hoppas de ordnar sej för dej!

A-kassan e BARA SKIT!!!

Ja håller på å väntar på en utbetalning nu, men dom skyndar ju sej INTE me de. suck



Massa KRAAAMAAAR till världens BÄSTA Johanna =)

2008-11-04 @ 23:38:34
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0