AMS

Va väldigt mkt folk där.
Kollade runt och snacka lite, fan skulle verkligen vilja ge mig på den utbildningen, men det går ju inte, måste vara i Härnösand då 5 dagar i veckan. Sjukt att dom inte får  till det att man kan utbilda sig här i Östersund.
Aja... Inte meningen kanske att jag ska utbilda mig?  Men hjärtat säger annat... Suck...
Lämnade iaf mitt cv och personliga brev till två företag. Håll tummarna...
Efter ams gick jag & Sandra till Thehuset och käka Panini och surra massa skit.
Sen mötte vi upp Theresé. Hon va smart nog och stanna pch lyssna på föreläsningen, missa den vi =( 
Sen åkte vi hem. Asta fick lite spel härhemma :P Sprang runt som en tok... trilla ner från sängen och fick täcket över sig.
Sen gick jag, Sandra, Kakan och Asta på promenad, sköönt, men mindre skönt att det regnade... men men..
Nu väntar jag på att darlingen ska sluta så ska vi käka, blir ev film med Frida & Magnus =)

Nu ska jag göra mig iordning, sitter i mjukisar och blött stripigt hår ;)


Gårdagen va urmysig.
Elli va otroligt söt, hon luktade såå gott... Älskar bebislukten och bebistiden...
Maten va kanongod och tårtan med :P





Kommentarer
Postat av: Jane

du å dina paninis

2008-10-02 @ 18:25:05
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Dags för ny bebis då? ;)

2008-10-02 @ 19:34:50
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0