Fan!

Blir inge tvätta idag heller.. Blir tokig snart, denna vecka har jag fan inte hunnit med nånting här hemma, bara skurat golven. suck.
Har varit nånting varje dagf, och jag fick nyss ett meddelande att jag skulle få mina sista papper som jag behöver. ÄNTLIGEN! Trodde jag skulle få ringa o tjata, för jag har väntat hela jävla veckan på det.

Har sjukt jävla ont i min höft idag med, igår värkte det också som sjutton.
Måste ringa en läkare för att kolla så man kan utesluta reumatism... =(
För mina leder bråkar väldigt mkt med mig...

Nu måste jag släpa m ig in i en dursch...


Bye for now


Ikväll har min älskling hittat på en överraskning, är sååå nyfiken att jag håller på att spricka =)

Älskar Dig






Kommentarer
Postat av: janne

Men lilla johanna vad du svär. Men va bra att du får dina papper... kram janne

2008-10-03 @ 10:00:59
Postat av: Linnea

Va kul att du kom in till mej idag.. =)

Kanske verkade lite ofokuserad..men men..haha..ja e lite lätt förvirrad när ja jobbar... Kramen =)

2008-10-03 @ 21:17:23
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0