Fest

Japp ikväll blir det Fest hemma hos min Darling, han fyller ju år på tisdag =)
Hoppas att det blir mycket folk.

Igår satt vi hemma hos mig och drack, va jätte trevlig, sen åkte vi tjejjer ner på stan, mycket folk som va ute, hade em riktigt rolig kväll. Tack Frida!

Idag mår jag inge vidare bra, men hoppas att det ger sig, bara man kommer igång så ordnar det sig säkert.
M ska ha Asta Kask till i morron, så hon slipper vara ensam ikväll. Trist för henne, och hon är duktig på att hitta på så man ser att hon inte alls tycker det är kul att bli lämnad, förstår inte varför hon börjat med det, hon som va så himla duktig förut =(


Nä nu ska jag kika i min tomma garderob, har ingen som helst aning om vad jag ska ha p mig.. Som vanligt!

Ha en underbar lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0