Första dagen

Gick kanon.
Kommer att trivas jättebra, har haft en tokrolig dag, skojiga människor att jobba med!
Började på badhuset, *varmt*  sen for vi vidare på alla andra ställen.
Jobbade med Jessica och Stefan, roliga människor :P
va klar innan 14, så vi for till kontoret och jag provade kläder och så =)
Sen hem till mamma...
Dagen kunde ha slutat bättre, INTE kostigt att man har fördomar... Jävla idioooter.. Finns inga ord för mina känslor just nu, jag som va sååå GLAD..  Har inget förtroende för vissa längre, trodde verkligen att man kunde vända sig dit, men ACK så FEL jag hade... Far åt pipsvängen och ta alla jävla PACK med er för fan...
Daniel kom och hämtade mig hos mamma sen gjörde jag ärenden.
Efter det bjöd Daniel mig på middag, va inte ett dugg hungrig men knapra i mig lite stripes iaf. *tack*

Japp så glad fick man va länge...

I morgon har jag massa ärenden jag måste fixa, blir knäpp i huvet snart.
Ni ska fan inte tro att jag tänker slänga mer pengar i sjön.
Betalt ska ni ha men utbetalningarna skiter NI i...

Att det ska vara så svårt att göra rätt för sig? Strular så mycket det bara går för att folk ska lessna så ni slipper betala ut det folk har rätt till...

Arg så jag kokar...



Men är iaf överlycklig över mitt nya jobb.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Ska sen kura ner mig med darlingen och kolla på resterande Andra Aveny avsnitten jag missat!


Gnatt



Längtar till min massage som jag ska få i morrn av min kära svärmor.. Ska bli
underbaaaaart

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va kul att du trivs på ditt jobb..

Synd bara att dagen vart dålig sen..

Vi måste prata någe.. Saknar dej!!

Har tänkt ringa men de ha vare så jävla mycke runt om mej nu.. Förlåt gumman!!

Kram..Älskar dej vännen =)

2008-10-29 @ 20:40:09
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja vilket slut på din dag det blev, är så ledsen för din skull, man undrar ju hur samhället fungerar. När vissa får hjälp men inte andra, har ju som sagt varit med om liknade händelser själv...men go for it, du är bäst mitt hjärta, älskar dig!

2008-10-30 @ 07:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0