Freedaaaag

Japp så ere...

Haft häcken full hela dagen.
Intervjun först och sen Dollar =)

Mysigt att träffa syster och Måns, Hugo och Elli. vackra barn ♥
Handlade massa grejs, väl i kundvagnen ser det huur mycket ut som helst men sen när man kommit hem och packat upp så undrar man va man köpte :P hehe
Nu spelar Kevin ps2 och Emilia kikar på. Ska snart ge dom lite fredagsmys gott. Dom ville inte se bompa ikväll så dom får väl spela då, händer ju typ aldrig att kevin vill spela så det gör inget!

Vet inte va jag ska trä på mig för kläder, har noll att ha på mig :(
NY GARDEROB *TACK*

Ähh kanske göra sig iordning så jag kan mysa med min Älskling innan jag åker.

Ha en underbar kväll det ska jag ha =)



Kommentarer
Postat av: D

Hoppas du får en trevlig kväll....Vi ska ha så lugnt å skönt(hehe)...kram å love...syns imornbitti då.

2008-10-24 @ 19:38:44
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja vå oxå på dollar igår.. hitta massa skoj..men ja var tvungen att behärska mej eftersom ja ha så klent me pangar... Men ja hitta 2 skärp till mej själv.. å en jättefin tavla...en stor sak som de står "Hope, Peace, Faith" på =)

Ska dit nå mer när ja har råd..massa bra saker där jue =)

Kramen

2008-10-25 @ 23:10:41
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va är de för intervju du ska på förresten?? Så nyfiken =) Hoppas iaf att de går bra för dej =)

kRAM

2008-10-27 @ 11:34:24
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0