Helgen

Den va rolig... Och smått tokig...
I fredags bjöd älsklingen ut mig på middag på En Liten Röd. Kanongod mat, Fondue med oxfilé. Mums.
TACK älskling för en underbar middag.
Sen gick vi och tog oss drink och cider, skulle vara ute hela kvällen, men vi gick och hyrde 3 filmer och åkte hem och mös istället =)
På lördan åkte vi till mamsen en sväng, hälsa på momma och käka bullar.
Sen for vi in till stan och käkade Tacobuffé.
sen hem och började dricka lite, sjöng singstar och sen åkte vi till Jubileumsfesten.
Va god mat o god dricka, liite för mycket av drickan kanske ;)
Åkte vidare till klubben i Bringåsen med Jocke & Sandra, sen hem till mig där det blev ännu mera singstar :S hua... alldeles för onykter blev jag. Sen ner på stan, va sjukt lång kö till Plaza så vi kika in på The Rock, sen gick vi till O'Learys, fick för oss att gå vidare till Plaza, va mkt mindre kö men ändå kö halv 2, suck.
Kom in där dansade mest tappade bort Sandra i all folkmassa, träffade Frida, Magnus och Wik, sen såg jag Sussen =) KUL sista låten va en riktig nostalgitrip. Gangstas Paradise... hu hu...
Sen hemgång...

Va sjuukt bakis då jag vaknade på söndan, kom då på att jag skulle på badet med mina små troll... Fan trodde huvet skulle sprängas i bitar, men har man lovat så har man. tog två treo la mig en stund, blev inte så mkt bättre.
Men väl på badhuset kvicknade man till, Emilia är ju som tokig i vatten, hon kommer att lära sig att simma fort, fick inte hålla i henne, kan själv sa hon hela tiden. får hon en kallsup så skrattar hon ännu mera... Hahaha
skönt att komma hem, la mig i sängen o där tryna vi heeeela dan o kvällen.
Filmerna vi hyrde i fredas va iaf SKIT.

Hyr INTE eller se denna, att man får göra en sån dålig film...




Och denna sjukt dålig också




Fast denna va rätt bra faktiskt =)




Igår fick vi hem våra troll, käkade ugnsbakad falukorv m mos och sen kolla vi på lilla jönssonligan.
Läggningen va lite krånglig, Kevin och Emilia hade svårt att somna.. .Drygt!

Idag ska vi äta middag hos mamma.. Gissa vad?? Surströmming =) Mums... Måste ju käka med momma  =)

Åhh jag vill jag vill jag vill.. Jävla skiiit.. Ville verkligen titta iaf... men men... kommer ju aldrig bli nått ju =(
Skiiiiiit stad....


Nu ska jag se om jag ska fara iväg på lite jobb...

Bye bye for nooow

Kommentarer
Postat av: Dan

Tack fõr att du ville äta med mig...sjukt mysigt. Gå å lägg dig nu. Syns imorn.Pusspåre

2008-10-07 @ 23:09:06
Postat av: Mamsen

Tack för en mysig middag, syns sen...Puss

2008-10-08 @ 06:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0