Hmmm

Tack för alla kommentarer =)

Idag har bestått till att försöka reparera skadan där uppe..
Men blev inte mkt bättre med det askblonda, märktes knappt.
Så jag köpte en riktig slingning istället.
men först for jag och mamma till Bräcke, dom skaffa en till kissekatt, en grå den med, så otroligt sööööt =)
Gick kanon resan hem, hon va såå duktig.
När vi kom hem gick det också kanon =)

Sen började vi med håret, det va nervöst kan jag lova, Först såg det ut som om det skulle bli alldeles orange typ, sen grönaktigt men sen blekna de bra =)
Men skulle ha tagit fler slingor, snyggt när det va blött men nu har det smält ihop med det andra.
Men vet fan inte om ja törs exprementera nå mera, för när jag sköljde ur så tappa jag ganska mycket av det blekta :S

Sen blev de middag på Max med Mamma, Janne, Daniel och Magnus, blivit torsk på nachos burgaren *mums*
Och nu e jag hemma :P

En riktigt suddig bild. Synd att det inte såg exakt lika ut när det hade torkat...





Mammas lilla Tuva



Såå sööööt




Är så sjuukt sugen på katt, har ALDRIG vart en kattmänniska, alltid nästan tyckt dom vart trista och bara egositiska, men en vit/röd långhårig vill jag ha, eller en Birma, men aldrig i h*lvete att jag skulle betala runt 5000 kr för ett katt...


Så det har hänt idag, får aldrig nån tid att röjja ordentligt här hemma.. Men undermedvetet kanske jag söker efter skäl till att slippa... :P

Skulle behöva gå en Lååångprommis med min vän, men så trist väder...




Lööööööv










Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för en mysig dag, ååå vilka fina bilder på lilla Tuva det var...

Puzzzzzz

2008-10-16 @ 19:10:37
Postat av: Anonym

Så lite så! Vad ska jag göra nudå? :)

2008-10-16 @ 19:33:02
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: Jajjan

Men eller hur:) fast dom Nikita jag har tycker jag är för korta:S ahja....



De var på på nr 13. Knasig gubbe var det...han ville ha 2 hyror på en gång! Sen babblade han en massa att jag hette precis som hans fru:S

hur går det för dig då, kikar du på lägenheter?



blir de för kul i helgen då?

kram!

Postat av: Maggan

Hej Johanna



Du verkar trivas med tillvaron ;-)

Önskar dig en riktigt trevlig helg.

Jag saknar också JanE.



Kram Maggan

2008-10-17 @ 12:59:02
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0