Nervöööös

Idag ska jag på intervjun till jobbet jag så gärna vill ha.

Gick bra hos läkaren igår iaf.
Hoppas verkligen min kropp blir som folk igen snarast!!!

Fick ett ryck igår när jag va på affärn med mamma, jag vart SJUKT sugen på Flygande Jacob, så jag inhandlade ingredienserna, men D och Ph kunde inte komma, men jag lagade det iaf, och sen sms:ade jag Frida och hon kom jätte gärna på middag =)  Men efter en liiten stund ringde Älsklingen och undra om erbjudandet stod kvar =( men hade ju inte lagat så jätte mycket.
Vart en riktig surrdag, det va så himla trevlig och mysigt!  Tack Frida =)
Ikväll blir det utgång med min underbara vän, ska bli kuul.
Tack älskling du är en ängel ♥

Just nu äter jag ostmacka och dricker O'Boy Smarrigt. Kikar på Rix morron Zoo

Sjuukt roliga människor






Filmklippen nedan verkade inte funka??


Aja..  Nu ska jag ta en dusch och fixa lite innan intrevjun.

WISH ME LUCK =)



UPPDATERAR

Nu har jag duschat, nu ska jag bara klura ut va man ska ta på sig :S
Detta är en MYCKET viktig dag, hoppas att allt går som smort...
Efter intervjun ska jag, Mamma & Yvonne åka på Dollar i Svensta, öppnar ju idag =)
Så ska jag få träffa min älskade systeryster och hennes små troll =)

Asta har "damp" och springer runt och kastar hennes ben runt hela vardagsrummet, hon verkar ha kul?!

Nä nu måste jag lägga på ett kol.


Byeeeee



Kommentarer
Postat av: Syster

Syns senare! Kram

2008-10-24 @ 09:02:50
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: T

Avundsjuk jag blir!! Har du funderat något på skorna?!

2008-10-24 @ 09:40:06
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: Jane

LYCKA TILL ! :)

2008-10-24 @ 10:06:39
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0