Skit....




Hur f*n är folk funtade egentligen???
Hur i hela h*lvete kan man sno en annas bagage ?   För mig är det helt ofattbart. 
Får inte folk lära sig rätt & fel idag, Mitt & Ditt?
Ska man inte ens kunna åka tåg längre utan att bli av med alla sina grejjer??
Alla hennes kläder =(   Och SJ bryr sig inte ett SKIT!
Tänk om man kunde få tag på dom jävlarna....
Försäkringen gällde inte heller då hon är myndig så täckte den inte, sjukt!
Blir så arg så jag kan explodera....
Blev mycket svordomar, men e sååå ARG!

Var iaf jättekul att träffa henne idag, saknar henne mycket.
Idag ska dom åka till Rätan och hälsa på.
Ikväll ska jag och mamma på Living Room på sån tjejkväll.
Daniel ska vara hemma med barnen, han e såå snäll =D


Skulle ju lägga mig tidigt igår, men vart uppe och surra med Therese, skicka över bilder,
hon är så gullig att hon ska hjälpa mig att fixa till bloggen, få lite liv i den =)

Här är lite bilder

Kevin och Asta  (hans Guardian Angel)
Såhär låg dom igår när jag kika in =)




Kanonfin bilder som Therese gjort om =)













Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart du får snoka!! =) Ja snokar ju hos dej =)

Kramen

2008-10-08 @ 22:12:28
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Jajjan

Dom har ju ett ansvar ju! Muppjävlar:(

När vi kom hem till sverige förra året så var våra bagage kvar i barcelona. De var ju lite trögt. Mobil laddare och hela köret...:P

Hoppas det löser sig för henne!



Oh asta är så fin! har ju sett davids vovve, fina som bara den!

Postat av: Linnea

Hur FAN!! kan man sno nåns väska?? Fan va trist, finns de inget att få ut på nån sorts försäkring?? Hoppas ni hittar nåra kissar! Kramen =)

2008-10-09 @ 11:49:31
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0