Spännande


Ikväll ska jag och syster  mysa med tacos och se Silver Fang filmerna, får sitta uppe hela natten :P
Är ju 5 st skivor!

I onsdags va jag och mamma på tjejkväll på Living Room, plockmat och vin, godis och chips.
Köpte en jättefin ljuslykta och doftvax och en behållare till, luktar otroligt gott!
Igår va jag på stan med syster som fick inhandla ny kläder, vi fick nå spel o leta katter :P haha. Va bra sugen igår på en röd långhårig, men det får bli när vi skaffar hus ;)
Men mamma hittade en kisseunge i Strömsund, och hon som hade den erbjöd sig att åka halvavägen och möta oss, sagt o gjort, hämtade kissen, den va så himla snäll hela resan hem.
 Väskan har inte hittats än =(
Sen blev det mysa i sängen med en film My Little Eye, va väl ok.




~~~~~~~~~***************************************~~~~~~~~~~~~~~

Idag ska jag på en anställningsintervju, en kvinna som ringde =)
Ska bli riktigt spännande... Nervös men det går nog bra...
Håll tummarna =)


~~~~~~~~~~*************************************~~~~~~~~~~~~~~

Har bytt til Halebop igen, så nu NYTT nummer,
Men jag har mitt andra nummer i en annan lur.
Är sjuukt less på att ha telia abonnemang,
SVINDYRT!!!
Kommer att flytta mitt vanliga nummer i slutet av November.



Hittade massa gamla bilder i min förra dator som Janne har sparkat igång =) KUL

JULEN 2006



KEVIN 3 ÅR



EMILIA INTE SÅ GAMMAL



EMILIA 1 ÅR



KEVINS 3 ÅRS DAG & JANE




JANE & SKRUTTAN



THE BEST <3



MISS YOU HONEY




Gud va mycket bilder det finns i den här burken =) kul att kika.
En heel del flumbilder i webcam  :P



Nu ska jag göra mig iordning till
intervjun.



BYE BYE AND WISH ME LUCK







Kommentarer
Postat av: D

Kul att du skrev något om mig´(...hoppas d går bra på intervjun iallafall. Puss

2008-10-10 @ 11:28:26
Postat av: Joanna

spännande med arbetsintervju.. hoppas det gick bra! :)

2008-10-10 @ 12:16:12
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Jane

ååå vilken nostalgiiii...

Saknar er !

Kan ni ta och komma upp !!??

2008-10-10 @ 20:13:14
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej..Hoppas att de gick bra på intervjun vännen.. Håller tummarna hårt för dej... Kram

2008-10-10 @ 21:02:04
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0