Torsdag

Igår hade vi utvecklingssamtal på dagis, fick höra en massa saker som kändes så himla bra, min pojke börjar bli stor, han har utvecklats vääldigt mycket på kort tid, han har blivit så duktig på att kontrollera sina impulser.
Förut har vi haft det vääldigt jobbigt, han har inte kunnat kontrollera sina impulser för 5 öre, utan slagits och härjat som en demon. Det kändes så bra att höra att han slutat slåss och domdera, för det har varit en väldigt jobbigt...
Han har blivit mer ta hand om och tar ett nej mycket bra nu. En STOR sten har lättats från mitt hjärta. Visst han vill ju fortfarande bestämma i lekar och försöker köra lite med dom yngre, men får han en tillsägelse så lyssnar han snällt istället för att ge sig på någon som står närmast. Min älskade lilla pojke. Visst här hemma är det fortfarande fighter men dom har minskat drastiskt, och alla barn får väl sina utbrott? Annars är det ju nått fel, och jag tycker det är bra att han inte är en mes som inte törs stå upp för sig själv, min pojke och flicka har en vilja av stål. Envis till tusen. Och dom har ju båda en dom brås på ;) 
Fick en chock då vi hämtade dom på gården efter mötet, Emilia hade slagit upp ganska mycket i ansiktet, och hon hade sand fulla fejjan. och ingen fröken i synhåll :@  så jag kunde inte fråga nån vad som hänt, frågade Kevin, och han sa att hon hade ramlat men hade blivit tröstad.
Sen for vi till mamma på middag, korvstroganoff m ris, så gott =) 
Hade så himla mysigt, Tack Mamma =)
For hem och la barnen, lite struligt men dom somna fort iaf.
Sen kom älsklingen och Ph.
La oss och titta på Mr Bean på semester, va ju inte direkt nån höjdar film men kunde ju se den iaf.
Så himla mysigt att somna bredvid min D ♥  *myyyys*

Har lämnat barnen för ett tag sen, då frågade jag en av fröknarna vad som hänt, ja men hon hade ju cyklat och stupit i backen, små barn kan ju inte ta emot sig sa hon så hon ramla på ansiktet.. JAHAA??? Ärr det en ursäkt?
Och sen försökte hon försvara sig med att vadå sånt kan ju hända? Jaa men får man inte ens fråga vad som hänt?? Jo naturligtvis sa hon och skämdes lite.. *Suck* Det är väl klart jag vill veta vad som hände?

Såhär såg hon ut igår när vi kom ut på gården, (dock dålig bild, tagen med mobilen)





Min Prins  *Puss*



Asta Kask




Blir lite galen på min4 benta vän, hon har börjat "dumma" sig då hon är ensam, blir bara värre och värre, inte ens 5 minuter går =(    Hon som va så duktig förut... Får hitta på nån lösning, är sällan hon behöver vara själv, men blir ju så kallt i bilen snart...


Idag ska jag träffa läkare, hoppas att detta hjälper. Less på att ha ont =(

Ja just... 9/85, ser inte så ljust ut, men håll tummarna... VILL VILL och MÅSTE MÅSTE. Blir crazy i huvet snart...



Skriver kanske mer sen....

Fan va ja e sugen på nått, drygt att inte ha nått hemma, skulle ju åka och handla igår men sköt på det till idag iställe...




UPPDATERAR

Dom ringde igår... Wiieee ska på intrevju i morgon kl 10.00. Jag måste få det... Vill så gärna, så håll alla era tummar för detta =)
Förra intrevjun gick kanon, ska ses igen den 20:e november, visste inte att det skulle ta sån tid, men men...
Men jag hoppas mer på detta jobb, inte lika påfrestande som det andra jobbet.

Byeee







Kommentarer
Postat av: Syster

Men lillgumman då, hur hon såg ut...



Kram

2008-10-23 @ 09:55:38
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: D

Tack älskling för en mysig kväll...Lööv

2008-10-23 @ 11:53:17
Postat av: linda

hoppas du får jobbet! var det i morgondu skulle på intervjun? :D

2008-10-23 @ 17:09:45
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: Jane

men urs så hon såg ut.. men hon verka då glad iaf :)

Och Johanna... du har ju ALLTID nåt hemma när du e sugen på nå gott... Sådär säger du ju jämt.. Men kolla i skåpet ovanför diskstället ;)

2008-10-23 @ 18:15:10
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Ulrika

har ett tips i fall du behöver ha vovvsen i bilen när de blir lite kyligare, de finns mattor att ha ibilen med värme i, (som man kopplar till ciggutaget på bilen) har hört att de ska vara kanon, + ett täcke :-) ramla in på din blogg, antar att vi gick i samma föräldra grupp i torvalla?? eller så har jag dåligt minne.

2008-10-24 @ 07:31:53
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0