Tisdag

Har lite tråkigt så

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
     Haha, nånting positivt ;)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
     Har fått i mig lite mat nu.
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
     Hej Babe vad gör du?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
    
Ska se vad jag kan ordna ;)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
    Va snabbt du svara, satt du på telefon
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
     Bra det
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
     Vill vara med dig nu
8. Vad vill du höra mest av allt?
     Lööv you muchos :D  (väldigt passande)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
     Nu åker vi in.
10. Din romantiska replik?
      Känn inte att du har bråttom hem.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
       Hej Gry, nu går jag ut kom när du är klar Kram

Lista jag läst på många bloggar, snodde den av Linnea, hade ändå trist så...
Idag har vi vart ner på stan, hittade lite vinter grejjer, ursch, tycker inte om vintern, de enda som e positivt är att man kan tända en massa massa ljus så det blir sååå mysigt hemma, längtar iof till man får ta fram julgrejjer, blir så mkt hemtrevligare, saknar julen som barn, vi hade såå mysigt hemma då, hemma på ljungvägen =(  Ett ställe jag saknar MYCKET!

Har svullat surströmming, gott, barnen fick pizza, men Kevin propsa på att han visst skulle ha surströmming, så jag fixade en åt han för han skulle ju ha 4 stycken stora.. Hahahaa... Tror ni ens han tordes smaka? NÄ!  Men Millan hon tordes, men kom ut igen, gillade det inte alls, när hon va väldigt liten åt hon lite av det iaf.
Har haft en jätte mysig dag och kväll, mysigt att ha gammelmomma här =)
Barnen sover sen länge nu, Dom badade innan läggdags, Emilia somna fort, Kevin fick sova i min säng inatt, tog lite längre tid för han, men han va inte trotsig el så. Dom har vart såå snälla idag.
Asta har haft damp i 2 dagar... Just nu ligger hon och sover med Kevin, skulle jag också gjort om jag härjat som hon gjort.. Hahahaaa....

Letar o Letar... Vill ju nyss...

Imorrn kommer min älskade lillasyster, saknar hon sååå mycket... FLYTTA HEM!!!
Kan vi åka massa bil och lyssna på tokmusik...  MISS YOUUUUU.....



Tomt det kommer att vara inatt, va läääängesen jag sov utan min älskling =(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0