. . . .

Nu är jag ledig till på Måndag :D  Hur skönt är inte det då?!
Men har mkt att tänka på, hur man ska få till det.. Vänder och vrider men det verkar inte funka.
Har pratat med förskingringskassan, blev så jävla ARG, har väntat i över 8 veckor nu på mitt bostadsbidrag, och kärringen jag prata me va otrevlig och kunde fan ingenting.. Hon sa att jag kunde få vänta mellan 8-9 veckor, men på kontoret i stan sa hon 7 veckor men kunde trycka på dom lite, så när jag ringde i mars sa hon att de kunde ta 8 veckor och NU helt plötsligt 9 veckor. Dom vet ju fan ingenting.. SUCK.
Va väldigt irriterad, för nu har det som sagt gått 8 veckor, sen säger hon att jag kan få vänta några veckor till.. VA?? Då är det ju ännu mera än 9 veckors tid.. Blä för dom... 
Varför går allt så ont??

Utgifter Utgifter men fan ingen inkomst =(


Har sjukt ont i kroppen, ska ringa min läkare, detta går inte...
Barnen känner att jag inte har nån ork :S har vart livat värre denna vecka..

Igår va mamma & janne här, vi käkade kyckling och sen slingade hon håret på mig och klippte bort alla kluvna hårtoppar... Skööönt =)


Lågkonjuktur även i mig ...!

Nu har jag klagat färdigt för idag...

******************************************************************************************************************

Vill bara tacka Linda & Micke som gett min Prinsessa ett fint hem.
Ge henne en BAMSEKRAM från oss. Vi saknar henne... Men nu vet jag att hon har det BÄST!
Kika gärna in på deras fina hemsida, Kanon vackra hundar =)


*******************************************************************************************************************


Finns personer som kan reta gallfeber på mig, men jag tänker inte ägna nå mer negativ energi på Er...
Ni har verkligen bevisat vad ni går för..
*What Goes Around Comes Around*



Byeee for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0