GRATTIS!

Grattis Älskade Vän ♥




Igår va jag super trött... Tog med min underbara son till momma sen for vi ner på stan, Kevin fick välja en sak på leksaksaffärn för att han vart så duktig.
Vi va hos momma flera timmar. Vi pratade Mycket... ... ...
Sen for vi hem, Kevin for till Micke, jag duschade och gjorde mig iordning.
Sen gick jag upp på Labomba och träffa Daniel och Daniel.
Hade riktigt kul =)  Tokigare människor får man leta efter.
Daniel.P hade tagit på sig Daniels Borat grej, han gick in på affärn i den och sen skulle dom in på Labomba men dom fick inte vara där i den utstyrseln.. Haha...

Har dom flesta bilderna på mobilen, men lägger upp nån nu iaf!




Sen gick vi hem till Daniel sen spatserade vi hem till mig.
Sen kom Frida och Erika också senare kom även Stefan.

Daniel.P va trött och gick och la sig några timmar. Så vi satt och surrade och hade trevligt, jag va inte på humör att dricka nått men hade trevligt iaf...

Lite pics


Erika & Daniel & Trolla


Daniel & Daniel va lite småsega



Erika, Marlene & Frida


Frida, Daniel och Erika


Vackra Trolla


Marlene & Stefan


En trött jag och Trolla


MIN Frida ♥


Trolla


Frida & Daniel


Marlene


Sen vi 23 nångong for alla på krogen utom jag och Daniel, vi stannade hemma med Trolla.
Vi gick och la oss, sov sååå skönt, trolla låg på rygg mellan oss, myyshund.
Sov till ca 11.30, men vakna en sväng vid 06 och hade skitont i halsen, men de blev bättre när jag vakna sen...
Sen käka vi lite frukost sen gick vi upp till Daniels lägenhet. och sen for vi på Willys en sväng.
Nu har barnen kommit hit ♥
Sen blir det middag, Daniel skulle komma också =)



Frida du är underbar, Tack för du finns här för mig.
Uppskattar dig så mycket.
Älskar Dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig med! För mig är det en självklarhet att ställa upp så mycket jag kan,vill ju att du ska vara glad och må bra! Tack för en trevlig kväll förresten! :) Puss!

2009-04-05 @ 23:20:09
Postat av: Lina

Hej tjejen! Såg på Saras blogg att du oxå har en =) Hade du kul i fedags? Du lät inte allt för munter....tyvärr....Hoppas du mår bättre nu ia alla fall! Pöss!

2009-04-06 @ 18:29:33
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Mamma

TUSEN GRATTISKRAMAR PÅ DIN 26-ÅRSDAG :)

Vi ses senare och svullar tårta. Puss, puss

2009-04-08 @ 10:53:34
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen!



Kram

Maria och Theo

2009-04-08 @ 14:53:31
Postat av: Linda Jonsson

asgarv, tänk vad Världen är liten haha potter i fin kostymen hahahahahha. Fungerar skit bra med asta i alla fall. Kramar från oss i härnösand. ps hälsa borat från oss=)

2009-04-16 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0