Säger bara en sak



VEMDALEN VÅRFORUM



Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar denna låten...



Kram från storasyster!!

2009-04-21 @ 22:20:34
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh så kul med Forum!



Hoppas du får det toppenbra:)

kram!

Postat av: Veronica

Hej vännen.



Verkar inte som att allt är på topp hos dej heller =( de jobbiga är att egentligen så mår jag bra och har de bra MEN de är nåt som gör att jag känner att de inte stämmer, men kan inte sätta fingret på vad de kan vara, verkar som att tiden får utvisa framtiden.



Ja men tyvärr måste min lilla vovve få ett nytt hem, inget jag vill men för hennes eget bästa så blir de bäst så. Nu är hon utlånad på prov och jag håller alla tummar på att hon får stanna där.



Nu tycker jag att de är dax för dej och mej och ta en sväng på krogen, tycker inte du?=)



Kram



2009-04-22 @ 13:38:03
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0