=(

Har absolut inge som helst lust att blogga egentligen.
men skönt att skriva av sig ibland...
Mår som en påse skit... Känns som om det aldrig kommer att vända...
Men det behövs väl nån som ska ha all jävulskap... Och JAG fick äran.
Kommer garanterad vara förföljd av denna jävulskap tills jag blir urgammal, för nån ska han däruppe ha och jävlas med konstant.....
Den ena skiten avlöser den andra, den här veckan har verkligen satt mig på prov...
Visa kort som knäcks, bil som kokar sönder och ryker utav helvete att grannen kom utspringande med brandsläckare och skriker åt mig att hoppa ur bilen fort som f*n, sen på kvällen försvann min telefon, men fick tillaka den, nästa dag åker jag till jobbet i mammas bil och får punktering i 110km/h, Mika är snäll och kommer och hjälper mig, men reservhjulet är utan luft, nu tror jag att inget mer jävulskap ska kunna hända, men efter några timmar går jag förbi städvagnen, lyssnar på musik i mitt headset, sladden fastnar i vagnen och jag fortsätter går och PLOPP rätt ner i skurhinken med kem, nu va jag näääääära ett sammanbrott.... Den  mobilen fick man ju ha drygt 1 ½ månad.
Åker hem, Mika fixar luften till däcken och jag far hem, vi försöker starta och fixa min Golf, men den är död.
En jävla tur att jag fått låna mammas bil nu ett tag.
Jag har INTE råd att köpa en ny bil nu. Jag har ju tamefan inte en krona!!!
Vill bara krypa ihop och blunda och när jag öppnar mina ögon igen så är jag sisådär en 6 år igen... Jag vill inte vara vuxen, inte detta vuxna liv iaf.
Allt jag rör och allt jag gör blir fan bara skit...
Ta mig härifrån !!!
Bit ihop eller bryt ihop? Just nu blir det bryt ihop. Vad än alla säger så orkar jag inte vara stark nu, jag har försökt i såå många år, och nu är orken SLUT!


Fick iaf krypa upp i en stor famn igår, det va mycket värt... Känns som att man inte har så många man kan ty sig till...
Vi kollade på Twilight, den va helt kanon.
Såg även Benjamin Button för ett tag sen, såg den 2 ggr till och med, och andra gången i samma härliga famn!!!
Att det ska vara så svårt? Men jag är så glad att du ändå finns i mitt liv... Du får mig att le emellan ångestattackerna...
Just nu kan jag inte vara "nåns", fast det är väl ingen risk att de skulle hända, men jag trivs med Dig och det är det som är huvudsaken, trots jag sagt säkert 1000 ggr att aldrig mer, så blir det visst så iaf!
Hellre vara "nåns" ibland än aldrig !!!
Just nu tar jag dagen som den kommer och inget för givet.
Nu behöver inte folk ringa mig och vara nyfiken och låtsas bry sig... Ingen brydde sig igår, så bry er inte idag heller...

Nu går det åt det håll jag verkligen inte ville.. Men jag har försökt.. sååå jag försökt, men nu ligger det inte i mina händer. Det är mitt eget fel att det är såhär men jag försökte iaf styra upp det, men det gick inte vägen...



Det gör ONT!  Det kommer ta ett tag.. Men men...
Klarade inte detta på egen hand, och det hjälps inte...

Blev ett tråkigt inlägg som vanligt...
Vill byta blogg så man kan lösenskydda vissa inlägg, men jag tycker så mkt om min header som Therese gjort så därför har jag kvar den!!!








Filmer jag kan se massa gånger till !
Och gärna med DIG bara DIG!













Kommentarer
Postat av: Therese

Gulle dig ;)

2009-08-04 @ 20:46:42
Postat av: Emma

Vill bara att du ska veta att det finns dom som tänker på dig och bryr sig, vet hur det är när allt är åt helvete... Och även om vi inte känner varandra speciellt, så har vi ju ändå gått igenom mycket som liknar varandra.



Det var iaf. skoj att se dig igen, och jag hoppas att du tar hand om dig!



Kram kram!

2009-08-04 @ 20:57:40
Postat av: Mamma

Älskar dig mitt lilla hjärta, tusen kramar

2009-08-05 @ 14:47:48
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Jane

Ryck upp dig Johanna, alla har vi motgångar i livet.

Efter regn kommer solsken vet du.

Och snart kommer vi ju att flytta ner :)

2009-08-06 @ 01:10:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Johanna, kommer du ihåg mig?? Hur hittade jag hit då hmmm vet inte riktigt. Det var länge sen jag såg dig. Visst bor du kvar i stan

2009-08-06 @ 20:16:17
URL: http://cillahallqvist.blogspot.com
Postat av: Alice.

Hej! va kul att höra ! sköt om dig kram =)

2009-08-11 @ 00:56:32
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: D

Trodde d bara var min famn som gällde ;-)

2009-08-13 @ 07:38:08
Postat av: Anonym

Emma - Tack så mycket, jo vi har ju det,ibland känns det som att man blivit starkare av det och ibland känner man sig bara som ett ras...

Va jätte kul att träffa dig med. Sköt om Dig. Kram



Jane - Motgångar? Jaa visst, men nu handlar det om lite andra saker..



D - Samma ;)

2009-08-13 @ 08:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0