*~KEVIN 5 ÅR~*

Idag fyller min älskade son 5 år!
Helt ofattbart att det gått så många år.






Min son
Min lille, fina son
vad du är älskvärd
Tiden har gått så fort
sedan du låg vid mitt bröst och åt

Min lille, fina son
du är så härlig
du utstrålar charm och glädje
och en massa kärlek

Du underbara människa
vad jag vet
vilken glädje du kommer bringa
många människor

Du underbara människa
vad jag vet
att kärleken kommer stråla om dig
och gör nu med

Du, min älskade son
är det finaste i världen
och jag älskar dig så det gör ont

♥ KEVIN, MAMMA ÄLSKAR DIG ♥





Kevin som liiten, ligger och kelar med Nicki



Min Prins



Kevin & Moffa besökte brandstationen i Sollefteå



Midsommar 2007 på Jamtli




                                   Best Friends ♥



                    Kevins favorit pryl =)



Mycket har hänt under åren.. Sommaren -08



  Luciafirande -08   *~Best Friends~*




Hittade lite gamla bilder =)

      

Bilder från ytterån,
Bild 1 Kevins 1 årsdag
Bild 2 Nyår 2005
Bild 3 Nicki, Kevin & Molly   *~Saknar~*
Bild 4 Besök hos Moffa



  

*~SyskonKärlek~*



                                    ♥ Mina Älskade Barn ♥




                            

                                  ♥~ Amor Vincit Omnia ~♥





Kommentarer
Postat av: Moster

GRATTIS KEVIN!!!! Massor med kramar från moster, Thommy och småkusinerna!

2009-08-27 @ 10:27:40
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Jane

men kääära nån då, jag som skulle ringa å gratta!

Nu sover väl den slagna hjälten? :(

Provar så får vi se :)

2009-08-27 @ 19:39:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0