Kul...

Har vart en riktigt rolig vecka =)
Min dator funkar igen, va inte hårddisk krasch...
Va bara hårdisken som hade, hoppat ur lite, Mika va gullig som kom och tittade på den, så nu fick jag bränna ut lite bilder också =)

I tisdags va de bara lugnt, städade och städade, man får bra mycke gjort då man inte har dator :P
På onsdagen blev de en riktigt lyckad kväll ;)
Torsdagen åkte vi på Spader Kung och käkade pizza,
Sen så la jag och Sandra oss och kolla på film, Collage. Hur jävla rolig som helst...
Sen fick vi för oss att köpa nån cider sagt och gjort så åkte vi hem och laga lite mat.
Senare på kvällen kom Anders och Tobbe hit, sen följdes vi åt på Plaza.
En rolig kväll även det =)
Vi satt uppe till efter 05.00.. Sen gav jag upp... Sandra hade inte lagt sig förren vid 06.30. Hon som började jobba 08 typ :S Men hon vakna inte förren kl 09.00... stackars stackars...
Haha vi hade sagt att vi skulle ta det väldigt lugnt.. Hahaha
Har bara sölat hela dagen, har vart och handlat och städat, såg ut som ett smärre bombnedslag här...
Nu sitter jag i soffan med min hjärtan som kommit hem..
Ska ge dom lite käk strax, för sen ska vi käka surströmmin i kvarterslokalen med våra kära grannar *MYS*
Va ca 40 st anmälda.. Får se om barnen vill smaka lite strömming ;)

                * ~MUMMA~ *




För övrigt blir det en lugn helg med massa mys!!


Nu ska jag fixa nått ätbart till mina Troll !

Kommer ev lägga ut lite bilder från veckans tokigheter =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums, det ser gott ut, hoppas det blev en mysig kväll. Kram :)

2009-08-22 @ 10:03:28
Postat av: Anonym

Tack för en mysig eftermiddag, puss på er :)

2009-08-22 @ 19:39:50
Postat av: Anonym

ja fy fan va roligt vi haft ;)!

hoppas dom kommer i veckan igen!

jaaaa bilder vill vi se:)

love you!

2009-08-23 @ 00:45:15
URL: http://sandramariamoltsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0