Somewhere Over The Rainbow

Där det inte finns några ångestattacker....

Denna vecka har vart ganska tuff, Har haft inskolning på det nya dagiset.
Är jätte glad att jag tog iniativet att byta dagis, Och nästa vecka börjar Linus också. Kevins allra bästa vän =)
Fortfarande förkyld och det värker i bröstet och river i lungorna..

Har mycket tankar i huvet, som vanligt ...
Och då är det om allt mellan himmel och jord.
Man vet faktiskt aldrig när livet slutar!!
Jag tar inget för givet, jag lever för dagen...  Försöker iaf!

Det låter kanske sjukt iom att jag är så ung, men jag kan tänka ibland på min egen begravning, för man vet faktiskt aldrig... Det är faktiskt många som skriver testamenten och sånt, så varför skulle inte jag kunna få bestämma vilken musik jag vill ska spelas?

Denna Låt vill jag verkligen ska spelas!
Om det blir om 2 veckor, 3 månader eller 5 år eller 20 eller 60 år så är det denna som ska höras!



Den är så otroligt vacker!




Idag är det packa och eventuellt tvätta som står på schemat.
I morgon lämnar jag jämtlands skogar och drar mig norrut.
Ska bli så otroligt skönt att komma bort ett tag, vet inte när färden hem bär. det märks...
I morgon får jag träffa min vän ♥.  Vi har inte träffats på snart 3 år nu.
Ska bli så underbart att träffa dig Emma...

Nä nu ska jag försöka kliva ur soffan och göra nå nytta....

Bye bye Friends and Animals...


Kommentarer
Postat av: sara

Finns ju vita arkivet..där kan man skriva ner hur man vill ha det.

Är likadan själv faktiskt...

Ha det så bra utanför dom jämtländska skogarna;)

kram

2009-08-13 @ 20:45:45
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0