Norge

Japp i helgen åker jag och min Precious till Norge.
Ska hälsa på Fabian & Lene, dom ska ha inflyttningsfest =)
Veckan som har varit har gått vääldigt fort.
Va och fixade mina naglar igår, men det blev inte så bra, så jag hoppas att hon har tid att fixa dom innan jag åker.
Vaknade med jordens skallebank, så jag hoppade skolan idag, är kass i magen också. *Ogilla*
Men 2 treo så känns det lite bättre, hoppas verkligen att jag inte får nå migränanfall :S

Har packat och diskat och dammsugit lite, hatar att lämna ett stökigt hem.

Är såå otroligt glad och Lycklig i både kropp och själ. Längesen jag kände mig såhär.


Men det är din förtjänst




My Precius ♥



Bring Us Back To Alanya....



Ha en underbar helg nu alla kära vänner!

Känns så jävla pisstråkigt att ha lösen... Statistisken är ju typ 0 nu =(
Kanske jag öppnar den igen sen när det gått ett tag...



Byyyyeeee





Kommentarer
Postat av: Bibbi

Tjaba hej,

Tack snälla för igår...hihi blev lite full...hihi...

Så j-vla snygg karl du har. Var rädd om honom.=^D

Ville bara säga hej. Kramiz så länge....

//Bibbs

2009-12-11 @ 11:46:38
URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0