2009

Började ju inte på bästa sätt...
Tänker otroligt mycket på min kära mormor. Allt känns så overkligt, skumt och jobbigt.
Tänker på allt mellan himmel och jord...

Är i en riktig down period och vet fan inte hur jag ska ta mig ur, men har tagit första steget iaf, får se hur detta blir...
Vill få bort känslan av att allt är hopplöst och att allt bara är skit...
Har en mycket tung ryggsäck att jobba med och bearbeta men det ska gå... Det måste det...

Kommer nog inte blogga så mycket i fortsättningen heller. funderar på att skaffa en ny som sagt. får se vad som händer.

Vet absolut ingenting om nånting just nu, bara att jag måste ta en dag i taget,

Matt


Sömnen lyser med sin frånvara fortfarande och det tär... Tär som bara faaan....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0