25:e

Idag har jag jobbat... Lämnade barnen hos mamma.
Sen har jag vart där hela långa dagen.
Systeryster fyller 20 år idag =)
Så Storsyster m familj va också där.
Gick kanon, barnen lekte så bra hela dagen *KUL*
Men har mått dåligt i kroppen idag... Hoppas att det går över snart... Skulle kunna ta upp till 4 veckor...
Illamående och ett obehag i kroppen och tankar som inte vill lämna mig ifred...

Idag är det precis 1 år sen...
För mig har det ändå vart svårt, även fast det va ett val jag gjorde och det va det enda rätta, men klart man tänker ofta på det...  Idag har jag tänkt på det hela dagen =(    Och en massa andra tankar som far runt i huvet.. *ont*

Även 1 år sedan begraving...
Tänker på Er Alla







Kommentarer
Postat av: Jajjan

Hoppas att det börjar se ljusare ut för dig.

Om det känns tråkigt och trist kan du alltid komma förbi och hänga med mig och Johan.

Svackor är aldrig kul...:(



Ha det bra!

Postat av: Jane

Johanna.. jag har inte kvar ditt nummer.. du får skicka det till mig...:)

2009-02-02 @ 17:26:51
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Kommer snart komma upp ett videoupplägg om en magisk mugg ;) väldigt bra present! Se hur den funkar hos mig!

Ha det bra!

2009-02-04 @ 19:49:20
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0