DOP

Idag bär det av till Rätan.
Elli ska döpas.
Ska bli kul att träffa alla släktingar ♥









Funderar, gråter en skvätt, funderar mera... Hur kunde allt sluta såhär??

Du va mitt  allt, du va hela min värld....
Nu har jag ingenting och här står man igen
Har ingen att få krama, älska och pussa,
men mamma säger att det går många fler bussar
Kärleken är bra, man kan älska, bli älskad..
Kärleken svalnar aldrig, det är ett löfte att lita på.
Fy fan vad jag älska dig, nu har du bevis också.
Lyssna till ditt inre, jag vet att jag finns där.
Du var mitt allt, jag kommer alltid vara kär.
Och sanningen är att jag va lycklig med dig,
en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig.
Är jag glömd för dig, är jag något du kommer minnas?
Du va så gullig, du va så snäll.
Men du ändrade din person, och sa upp dig som vän.
Alla jävla minnen äter upp mig innifrån,
jag ber en bön till min gud, och fan jag vill härifrån.
Finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid.
Var rik på kärlek, men nu så är jag fattig.
Förstår nu livet livets stora gåta, att hålla sig kvar,
men jag börjar att gråta tårar.
tänker på allt som har hänt och kommer hända.
Ångrar ingenting, för vi hade våra stunder.
När du inte fanns här så hittade jag dig i drömmen.
Vill inte glömma dig, men vill inte komma ihåg,
dagen då jag blev du, du och jag, vi blev två.


Sanningen är att jag va verkligen lycklig med Dig...




   * ~Time Of My Life~*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0