Mask

Har vert en tuff vecka med sjuka barn och jag mår heller inte bra för den delen, så vi har vart hemma igår och idag.

Barnen åker till sin pappa imorron.
Ska träffa  X morgon, får se om det blir fortsättning med det eller inte.
Min mask som jag har burit såå länge håller på att krackilera totalt, se senaste veckorna då jag klivit upp och ser mig i spegeln så faller det bitar.. Stoora bitar... måste ner på stan och köpa lite spackel tror jag...
Men den är väldigt sliten, och jag tror inte att den går att laga längre :(

Tar en dag i taget, men det är tungt, men känns ibland som om det börjat hjälpa, får inte liika lätt raseriutbrott, men det är åndå långt ifrån att må bra, har absolut ingen ro i kroppen.
Känns skönt att dom allra närmaste vet hur jag mår och hur allt ser ut..
Och nu väntar helgen, är ledig heeela =)
Men då till största frågan, vad ska man hitta på?
Har hyrt film varje helg sen nyår nu och det slutar alltid ändå med att man tar bilen och far ut och åker... Klarar verkligen inte av att bara sitta hemma....

Allt i övrigt går trögt, matt less och irriterad...

Har fått se en annan sida av dig som jag verkligen inte gillar och inte vill lära känna heller,
Det är bara såå patetiskt. Känns mest bara pinsamt alltihopa...
Umgås du med de dina så umgås jag med mina...
Vi har sårat varandra en gång för mycket.
Så Back Off och sluta häng efter mina vänner *TACK*
Har du nått du vill säga så kan du ta det med mig istället för att prata bakom min rygg...

**********************************************************************************************************************************

MIN VÄN!


En sak som gjorde mig alldeles varm i mitt frusna hjärta va ett fint inlägg i Janes blogg.
Tack min älskade Vän. Tänk vad några ord kan göra för en annan människa,
Tack än en gång.
Älskar Dig med & tänker på dig varje dag.

Min låt till Dig och kommer aldrig sluta tänka på dig när jag hör den...

Saknar Dig Otroligt ♥




Kommentarer
Postat av: Jane

naawww :) Tack gumman <3

2009-01-15 @ 17:46:46
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: linda

heeej, ja jag jobbade ensam igår :/

2009-01-16 @ 17:05:27
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0