Happy

Vilken vecka =)
Helgen gick fort som vanligt..
Fredan skulle jag och Sandra ut en sväng, men missa bussen så vi for upp till D iställe en sväng.
Lördan blev de god mat och roligt sällskap =)
Sen blev det Marité, men musiken sög, så dit blir de ingen fler gång om jag får bestämma...
Sen blev det åka lite båt, fick mig en långpromenad på natten...

Söndagkväll påbörjade jag renovering av vardagsrum, började kl 23 att spackla sen blev de slipa och till sist måla. Avslutade ca 03. La mig och kolla på Silver Fang.
Blev väckt vid 10.00, en man som ringde och fråga om jag ville ha ett jobb =)  Vilken lycka, hur ofta händer det då?!
Han undra om jag kunde komma samma dag, men jag sa nej då jag skulle till Rätan och fira min underbara systerson Måns =)   Fick supergod tårta och tacos.. Va mysigt att ses =)
Så vi bestämde att jag skulle dit kl 08.00 på tisdagen för samtal. Och gissa =) Jag fick det =)
Till att börja med så är det en heltidstjänst i 4 veckor, ett vick för en annan, men mest troligt kan jag få fast där =)
Gissa om jag e glad...
Fortsatte måla igår kväll, så nu ser det ok ut, orkar inte måla ett lager till det får vänta...
Gick kanon på jobbet iaf, lite tungstädat men mkt trevliga människor där.
Sen ikväll har jag vart och kikat på en lägenhet åt Jane, skiitfin va den...
Åhh så jag längtar tills ni flyttar hem igen =)

Här är en bild iaf.. Det va sjukt jobbigt att måla. Svår färg att få snygg...

Ungefär såhär ser de ut nu iaf =)





Gud va texten blev osammanhängande, men e sjukt trött... Längtar till sängen...
Nu blire en dusch iaf ...

Kommentarer
Postat av: Jane

det blev sniggt! =)

2009-07-08 @ 11:25:43
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Maggs

Duktig du ;-)Vart jobbar du?Städjobb?Jag tycker också att det ska bli supernice att Jane flyttar, det blir ju ett ex antal mil närmare.

Kram å sköt om dig/Maggan

2009-07-13 @ 11:58:22
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0