Wihoo

Hade en toppenrolig midsommar =)
Den blev inte som jag trodde, men det blev kul iaf!
Åkte till Oviken och blev där hela helgen.
Det som händer i Oviken stays in Oviken ;)

Idag kommer min älskade lillsyss hit, saknar hon så fruktansvärt mycket!
Mina små älsklingar kommer ikväll också. Då ska jag berätta för dom att dom ska få åka till sin "moffa"  Dom kommer att bli överlyckliga. Det pratas ofta och mycket om Moffa.
Vi lämnar ÖSD tidigt i morronbitti, då blir det först Sollefteå. Där stannar vi till fredag morron, då bär det av till Storuman.
Är 2 år sen jag va där nu, ska träffa mina gamla barndomsvänner, det är reunion, jag flyttade vid 12 års åldern, men har vart mycket där när jag va yngre ändå, har alltid känts som mitt "hem". Är så glad att jag blev bjuden trots att det gått så många år. =)
Jag är taggad till max för en superkul helg uppe i norr =)

Har fortfarande svårt med sömnen...
Mycket tankar som flyger runt..

Längtar till veckan för då ska staven ut.. Förbannade skit grej...

På tisdag fyller min prinsessa år.
Jag kan inte förstå att hon blir 3 år. Vart tar tiden vägen???
Min älskade lilla skrutta =)

Ja just.. Har ju fått träffa världens sööötaste lilla bebis

        ♥  KENDRA  ♥



                                      Skruttorna


                               ♥ KEVIN






Jag & Sandra på väg till Holmen =)



                    Efterkalas hos Storchen =)



Tack för att ni gjorde min midsommar så himla rolig !!!

Seee yaaa  All


 

TACK PAPPA FÖR ATT DU STÄLLER UPP ♥
Utan Dig hade jag inte kunnat åka i helgen!






Kommentarer
Postat av: Jane

hihi, ja två små skruttor =)

2009-06-25 @ 16:35:13
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0