.......

I helgen har jag bara tagit det lugnt.. Skööönt.
Jag & Frida åkte till Rätan i söndags. Såå fint huset va, är så himla avis.
Jag & Frida sov i huset ensamma, målade till klockan va runt 01.00 sen hällde vi upp badvatten, hade tänkt att vi skulle bubbla lite, men vi fick inte iigång nå bubbel, men vi badade iaf =)
Sen la vi oss och sussa.
Fir tillbaka till gamla huset och fick frukost sen bar det iväg till nyhuset igen =)
Kul att kunna hjälpa till lite.
Tog lite kort, men dom är i Fridas kamera, denna hade jag i mobilen, urkass kvalite...

Mina troll





Elli somnade i min famn, trött tjej =)






Mår inge vidare... Får se hur jag ska lösa saker och ting...
Mycket i hjärnkontoret som vanligt..
Va iaf skönt att komma bort ett tag...

Tänkte jag skulle lägga upp en massa massa bilder, men får se när jag har tålamod till det...

Hungrig tror jag.. Magen iaf... Men har inget hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0