Trött

Mest hela tiden, förstår inte va det är för fel :(
Är på dåligt humör och vet ingenting...
Idag är det jobb, ska jobba extra så eventuellt ska det flyttstädas.
Less på att barnen inte kan få vara friska och krya =(
Vill ha sommar NUUU...  Massa sol och värme,
Just nu är det -19 grader ute.. brr... Trodde våren va här.
Saknar min fyrfota vän så fruktansvärt mycket.. De gör ont...
Kollade en massa bilder igår, mina ögon tårades... Min lilla sessa...

Har beställt nytt simkort som ni som försökt få tag på mig vet nu varför det är mobilsvar,  det nya sim kortet kommer väl till nästa vecka...
Har lagt ut mitt andra nummer på facebook.

Ska snart ut och sparka igång min värdelösa bil... Hoppas att den startar, är ju som ett lotteri det där..
Önskar så att jag aldrig hade bytt bort min BMW, lätt att vara efterklok =(

Mycket man ångrar, men man får väl lära sig att dra lärdom av alla misstag som görs...

Har fruktansvärt ont i mitt knä, har halkat och slagit i så det är alldeles svullet och värker nå j*vulskt...

Kommer att bli en kul månad känner jag.. Less på alla räkningar som dimper ner i lådan, men är ju iof självförvållat...


Nä nog med tråkigheter..
Nu ska jag klä på barnen, hoppas att dom är tillräckligt krya, dom har ju vart hemma från dagis heela förra veckan också, nu måste dom få bli friska...

Bye Byee






Kommentarer
Postat av: PRECIOUS

Synd du aldrig skriver nât om mig.......

2009-03-25 @ 22:22:02
Postat av: Frida

Klart de kommer bli en bra månad iaf! Ska ju på FORUM juh!!!! :) Wihoo! Älskar dig mest vännen...

2009-03-27 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0