BROKEN

Idag är ingen bra dag alls. Jag vet att jag får sådana här dagar ganska ofta och jag vet att de går över men just när de pågår är de FRUKTANSVÄRDA! Jag är ledsen och arg, besviken och sårad i hjärtat. Jag är frustrerad och irriterad, förtvivlad och oerhört sorgsen. Jag är så otroligt ledsen över att jag är så förbannat ensam.
Mitt liv är på något vis tråkigt. Nu vet jag att många tänker att hon borde inte klaga hon som har så mkt fint i sitt liv...
Men det är såhär jag känner...





I'm not supposed to Love You
I'm not supposed to Care.
I'm not supposed to live my Life
wishing You were There.
I'm not supposed to wonder where
You are or what You do.
Im sorry i can't help it cause im in
Love with You!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns ALLTID här för dig vännen,glöm ALDRIG det!

Du är en underbar tjej som är älskad av MÅNGA!

2009-05-04 @ 13:00:58
Postat av: Johanna

Tack Frida!

Men ibland känns allt bara förjävligt...

Tack än en gång för att Du finns.

2009-05-04 @ 23:29:51
Postat av: Maggan / Mamma / Mormor /Schvärmor

Men lilla Vän!

Hur är det fatt? Man väljer själv hur man vill må,följ hjärtat och MÅ BRA.(dålig på att förklara, men hoppas du förstår)



KRAMIS

2009-05-05 @ 11:10:25
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0