Fryser sakta till Is!

Hade egentligen inte tänkta att blogga om detta, men jag ändrade mig faktskt!
Du är en OND människa som bara tänker på Dig själv hela tiden, har nog aldrig träffat någon som är så egoistisk...
Och du verkar tro att du kan bete dig precis hur som helst och sedan efter nån dag kan du komma och  be om ursäkt.. GLÖM det! GLÖM! 


VÄN?

Jag är inte den som är den
En vän sviker inte
Inte heller trycker ner
Även fast man är svag
En vän gör inte så
Som någonting vasst rakt i hjärtat
Som om man inte är värd ett skit
Än EN gång!!!


Men det kommer inte hända igen, det lovar jag dig!

Varken behöver eller vill ha "vänner" som Du!
Det enda riktiga är egentligen att tacka Dig.  För du bevisar gång på gång vilken tragisk människa du är!
Att du inte skäms??  Kanske dags att börja tänka på hur du beter dig? Du kommer inte ha kvar så många vänner om du fortsätter ditt race!

Enda ord jag känner är WT!!! 








Kommentarer
Postat av: Jane

jaa du... ägna din energi åt nåt roligare. :)

Njut hos far din nu :)

2009-05-19 @ 11:07:37
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0