SOOOOL

Vilket väder... Helt underbart!
Jag och barnen har vart upp till Centrum och köpt glass, dom fick cykla, dom va såå duktiga.
Sen har vi suttit ute hela dagen och njutit av solen.
Är sjukt sugen på att grilla och spela Kubb.. Men vet ingen som är sugen =(

Valborg firades i Gällö. Vi grillade och hade kul =)
Va inte det lättaste att få skjuts hem men det löste sig !

Nu är snart Sommaren här... UNDERBART!
Åhh va jag vill grilla.... 



GOTTI!




Fruktansvärt besviken... Trodde du va min Vän.. Men tyvärr så visade det sig att du inte kände lika... Då hade du inte gjort som du gjort.. men Nu vet jag...

Du är inte värd att kalla dig för min Vän!




Kommentarer
Postat av: Sara

sicken tur du har då!

Jag lyckas då aaaldrig få nån skjuts hem därifrån:(

Skönt å få komma hem till stan och sova i sin egen säng! Vakna upp i Gällö är lite som en chock varje gång:)



hoppas du har haft en bra helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0