Ä N T L I G E N !

Nu har jag fått hem mina älskade barn...
Kramkalas kan jag lova att det blev...
Men pappan kom intedom fick gå hem från parkeringen själva.
Och snacka om att dom blivit "hjärntvättade" av att INTE ta vaccinet. Dom hade en lapp med sig, en påminnelse om läkaren i morron, och dom hann inte ens innanför dörren innan dom sa att dom INTE skulle vaccinera sig för då skulle dom dö... VA???? Vad fan är det frågan om??
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Men nu är dom hemma igen... Som jag saknat...

Vi ska iaf på läkarkontroll i morron, och då ska jag ta upp detta. Önskar att det låg i hans intresse att följa med. Men han totalvägrar att ens prata om saken!
Då finns det ju bara en sak att göra....
Jag kommer att lyssna på läkaren !!!   *PUNKT*

Nu ska jag mysa med mina ♥







Tack M
Det betyder mycket för mig ska du veta!!!
Jag är inte arg på dig...






Kommentarer
Postat av: Madde

Va skönt! Men va är det frågan om liksom?! Jag tycker absolut att dom ska vaccineras men givetvis är det upp till er. Men man måste ju kunna prata om det, herregud! Och vadå dö!!! Ja då är det inte långt kvar för mig då. Alltså jag har läst och fördjupat mig som fan i det där och visst finns det biverkningar som i alla mediciner men det är bara en massa lögner som sprids om att det är farligt. Det väger helt klart för att ta med tanke på vad som kan hända med svinis om man frågar mig. Jag menar läkarna på sjukan vaccinerar sig själva å sina anhöriga och dom borde ju veta mer än oss andra för att inte tala om läkemedelsverket, socialstyrelsen och EU. Dom har knappast tagit in nått till folk som är farligt och influensavaccin har ju funnits länge. Kram

2009-11-16 @ 21:28:56
Postat av: Mamsen

Hej mina älsklingar!!!

Ja, man blir inte klok på hur saker och ting behandlas....influensasprutor har ju funnits länge, mamma har ju tagit den varje höst och hon fyller 85!!!!!!!! Tack M för de orden Johanna behövde dessa så väl, klart att hon har och mår dåligt i allt det här. Men jag säger då bara STÅ PÅ DIG mitt hjärta, jag är "faktiskt" SUPER rädd om mina älskade småttingar. Äskar er JÄTTEMYCKET :o)

2009-11-17 @ 09:15:14
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0