Damn ...

Hade skrivit ett riktigt långt inlägg igår kväll, men det är helt borta.. Grrrrr =(
Orkar inte skriva allt igen så jag sammanfattar lite istället!
Har lånat Jannes 3 mobila bredband. Sköönt.. Ska inte ha Comhem nått mera!
Nu kan jag sitta vart som helst och surfa =) För med mitt comhem då funkar inte det trådlösa... Knepigt!

Iaf så har det varit en vecka som inte har varit så kul. Emilia är sjuk.
Började i lördags att hon klagade på öronvärk, sen somna hon och på söndan inte ett ord om ont, men då på lördag natt/morron hade kevin 40c feber =(  Han hade så hög feber och ont i kroppen att han kräktes..  Sen på söndagkväll nästan helt feberfri :S  Skumt, så måndag va han feberfri men fick vara hemma från dagis iaf, då märkte jag att Emilia va alldels blöt och kladdig runt och i örat, då hade trumhinnan gått, kan inte förstå att hon inte sagt nått. Min lilla KrigarPrinsessa, hon har ju hög smärttröskel men att hon hade så hög de trodde jag inte.
Vi åkte in på HC på måndag eftermiddag, men hon tyckte vi skulle avvakta med medicin. Så vi åkte hem igen. Men igår kväll så rann det fortfarande som en kran i örat på henne så då ringde jag 1177, och hon va helt chockad och undra varför inte dom hade gett henne medicin. ja fråga mig??? Men vi fick en akuttid igår kväll, det gick väldigt fort, Tack mamma att du följde med!
Emilia va så duktig där, när Dr skulle kika i hennes onda öra såg/kände jag hur hon skakade så jag frågade hur det gick då svarade hon -" Jag Gnälllerr INTE" Mammas älskade lilla Flicka.. Både jag och Dr kunde inte hålla oss...
Sen hem och sova, hon har sovit väldigt oroligt dessa nätter så mkt sömn har det inte blivit.. Men som Emilia säger.. - Jag Gnälllerrr Inte ;)"
Idag har vi varit på Apoteket och hämtat ut medicin, sen hälsat på Yvonne på jobbet. Emilia har verkligen inte lyssnat idag.. Tjurhöna ;)
Sen for vi hem, har tvättat en himla massa.. Jag är ju så lat så iom att jag inte har tvättmaskin inne så spar jag så läng innan jag ids gå ut i tvättstugan.. Måste skärpa till mig...
Sen la vi oss på soffan och somnade till en sväng, Micke & Tove kom hit en sväng med glass till Kidsen =)
Sen hämtade vi Kevin och for till Mamsen på Frösön. Bev bjudna på Korvstroganoff. *Mums* Kevins favorit.
Men barnen va så himla trötta att vi åkte hem ganska fort igen. Ingen lyssnade för fem öre så då packa jag in en hysterisk kevin i bilen och åkte hem!
Dom somnade fort fort...
Och nu sitter jag här i soffan. Har tänt en massa ljus och myst ner mig i soffan... Det enda positiva med Höst/Vinter är att man kan mysa till det så mkt med ljus. Jag är Beroende av ljus =)

Har jävlats typ hela veckan med Facebooks uppladdning av bilder... Har lagt ut lite men gav upp till slut!!!

Fick dagiskorten igår.
Så otroligt fina!




Mina Otroligt Vackra Barn ♥





Att det går att älska 2 stycken så MKT!!!!



♥♥♥




Ni Är Mitt Liv !

(Lite dålig kvalite då jag tagit kort på kort)



Poss Hej





Kommentarer
Postat av: Jane

oj va fina kort!

Har dom faktiskt gjort en kul bakgrund nu? Kors i taket, annars e det ju alltid den trista blå...

Dax att komma å hälsa på snart!!

Puss å kram på er

2009-11-05 @ 10:08:11
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sara

Men va häftiga och fina kort! Så där ska ju skolkorten se ut, inte som när man själv var mindre och hade den där blåa bakgrunden.



Vilka sötingar!

2009-11-05 @ 10:22:25
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen, vilka fina bilder! Kevin är så lik dig att man kan tro att det du på kortet.



Hoppas allt är bra

Kram Maria

2009-11-05 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0