Kass på att uppdatera

Gud va jag e dålig på att blogga...

Veckan som gått har jag mest spenderat med Daniel.
På ondsdagen så käkade Jag, Daniel, Frida & Johan. Fläskfilé, stripes och fetaost sallad =)
Sen spelade vi SkipBoo, sen drog vi ner på stan och gick på bio. New Moon. Den va sjukt bra, läängtar till dom andra kommer =)  Riktigt lyckad kväll!
Ni som inte sett den ni MÅSTE se den =)

På torsdagen så åkte jag till Yvonne, vi satt och surra över lite cider, sen kom Daniel och sen åkte vi hem!
Fredagen så drog jag & Jane och solade, sköönt.. sen for jag och handlade lite och påbörjade lite julpynt sen hämtade jag Kidsen =)
Daniel bjöd med mig på hans personalfest på Arctura, riktigt jäkla skoj, vilka underbara människor.
Sen drog Jag, Daniel, Mange & Anna till G3. Men det va inte så kul, så vi gick till Subway där träffa vi Frank & Malin så vi hängde på med till dom. Men vi va ganska trötta så vi gick hem efter ett tag. KALLT!!!

Tack älskade Mor för att du ställer upp för mig. Du är GULD värd ♥

På lördagen packa vi in oss i bilen och åkte till pappsen.
När vi kommit fram så kom Farmor & Farfar, fikade och surra.
Kvällen bestod av Guitar Hero. Hur kul som helst =)
Söndan då gick vi ner på "stan" för att kika in julskyltningen.. Men INTE en enda tomte... Ett jävla skämt, Va riktigt värdelöst... Barnen va riktigt besvikna...
Hemresan va lite dryg, Barnen brukar  vara så snälla när vi åker bil, men Kevin va så trött...
Daniel fixade min instrumenteringsbelysning *Tack*
Barnen slockna direkt när vi kom hem...
Vi la oss och kollade på Troja, men vi båda somna ganska fort :P

Tack underbara du Daniel för att du ville följa med till Sollefeteå, Och ett ännu större tack för att du bjöd mig med på Arctura. Det va helt underbart!






Annars så känns allt bara bra, den känslan vill jag ha kvar nu =)

Skolan känns toppen, härliga människor, även om jag inte "gillar" alla i klassen så går det kanon.
I morron ska jag och Frida göra klart lite uppgifter, sen ska vi kika julklappar!
Jag längtar tills praktiken som är vecka 7.


Fortsatte att julpyntade idag, strukit en massa gardiner och satt upp, tycker det är såå mysigt när man hängt upp och satt fram adventsljusstakarna och tända en massa massa ljus... Me Like...

Kom på nu att jag glömt att äta middag, va så uppe i att stryka så jag gav barnen bara...
Men ja är inge sugen på nått :S

Vill börja Cambridge kuren jag med efter nyår. Tro jag hakar på Dig Jane ;)


Nä nu orkar jag inte skriva nått mer...

Hoppas att jag får sällskap ikväll med.  Blivit bortskämd med det nu...



Byeeeeee






Kommentarer
Postat av: Sara

Julskyltningen är enbart tråkigt! Nu verkar dom bara kvälls öppet i affärerna!? Trodde det handlade om att göra fint i skyltfönsterna? Tråkigt för barnen att inte få träffa tomten! Tack för att jag får läsa din blogg igen:)

Kram!!

2009-12-05 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0