Jopp

Nu är det lösen på bloggen...
Känns faktiskt skittråkigt, men det är ett måste då mitt Ex gör allt för att sabotera i mitt liv... Han vet varje jävla steg jag tar och allt jag gör. Jag orkar imte med detta längre. Han har INGET med mitt liv att göra!
Så eftersom det är nån som läcker med en massa privata information om mig så har jag nu valt att göra såhär.
Jag vill kunna skriva om mina känslor, jag behöver verkligen få ur mig lite emellanåt!
Det jobbiga är att jag inte vet riktigt vem det är som går hans "ärenden" om mig.
Så ni som fått lösen, jag hoppas innerligt att ni inte sprider ut den till nån utan att fråga mig först!

Annars då?
Blir inget vaccin.. ÄN...
Han har kommit med så mkt hot att jag inte klarar av att göra det emot hans vilja, helt sjukt att vi inte kan prata med varandra!! Vi har två barn tillsammans och vi måste kunna diskutera!
Men än en gång visar han bara sin mognad.. *SUCK*

Nog om det!

Skola idag... Tycker att det är en härlig klass. Dom man pratat med är hur lättsamma som helst =)
Om ca 1 år är man utbildad Undersköterska, och det jag helst vill göra (iaf just nu) är att jobba på Akuten eller psykiatrin. Vi får se vad som händer =)

Mamma visade mig ett roligt klipp på Youtube sen Jag, Mamma & Janne va på stråket.
Dom har varit här på middag, haft en supermysig kväll.
Jag gjorde fläskfilé och stripes med fetaost sallad. *GOTT*
Också har vi hunnit med 2 omgångar SkipBo =)

Nu ska jag surra vidare i telen =)





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är "Akutuska", jag läste akutsjukvård som valbar kurs! Skulle ge vad som helst för att få jobba på sjukhuset men det är för långt dit...



Kram

2009-11-20 @ 08:41:35
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas att allt löser sig, och att du får ha ditt privatliv i fred nu johanna..

2009-11-20 @ 16:36:13
URL: http://dundersofie.blogg.se/
Postat av: Jane

men du va härligt att ändå ha ett mål.

Jag skulle också vilja utbilda mig.

Har funderat över att leta reda på nån undersökterske utbildning jag med, eller barnmorska faktiskt.

MEN visst va det väl ett krav att ni var tvungen att ha gymnasiekompetens för att söka utbildningen där va?

Hatar verkligen mig själv för att jag sket i gymnasiet....



Ja vi får hoppas att han kan lämna dig i fred nu..... Att han fortfarande håller på bevisar bara att han inte gått vidare än tror jag.

pUSS å kram

2009-11-24 @ 08:49:40
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0