Lista

Sitter och tråkar med en Lista!
I brist på annat....


1. Hur gammal är du om fem år?
31
2. Vem var den senaste du träffade? Mina barn
3. Hur lång är du? 166 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Hangover
5. Vem ringde du senast? Yvonne
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Alldeles för privat. D
7. Vad är dagens planer? Mysa me barnen sen middag med Yvonne & Jeanette, sen lite drickning at my place
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I förrgår
11. Vilken ögonfärg har du? Grön, blå,brun
12. När vaknade du idag? ca 05
13. Har du någon gång hittat en katt? Tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? I värmen
15. Vilken plats föredrar du minst? I en kö
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning...
17. Vad skrämde dig som barn? Krig
18. Vem fick dig att skratta senast? Yvonne
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Äger inga iaf
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo men det va bra läängesen
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
25. Är du social? Ja för det mesta
26. Vilken är din favoritglass? Melon
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Förändra min livssituation...
28. Tycker du om kinamat? Underbart
29. Tycker du om kaffe? Icke
30. Vad dricker du till frukost? Röker en Cigg
31. Sover du på någon särskild sida? Mage el sidan
32. Kan du spela poker? jo, men e inge bra
33. Tycker du om att mysa? Ooh ja, med rätt person
34. Är du en beroendemänniska? Nä inte direkt, men närhet behöver vi väl alla?
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jopp
36. Vill du ha barn? Har mina hjärtan och det får räcka
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och sånt som gör mig glad
41. Äger du dyra smycken? Jo
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigg
43. Vem är den roligaste människan du känner? Yvonne, henne har man aldrig tråkigt med...
44. Välj ett ärr på din kropp? Oj... Tar väl det som sitter på min läpp, sen jag blev sparkad av en häst
45. Vad har du för ringsignal? En mix av en gammal goding
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag tror det
47. Flirtar du mycket? Nä det tycker jag väl inte, är väl en glad och social person, kan misstolkas ibland dock
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför mig förr förra sommaren med mobilen
49. Kan du byta olja på bilen? Jo de kan jag
50. Har du fått fortkörningsböter? Blev fotad men det blev inge av med det...
51. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm en med Sidney Sheldon. Kommer inte på va den heter just nu, kanonbra va den iaf.
52. Läser du dagstidningen? Jo, ÖP
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
54. Dansar du i bilen? Hmm.. Kan sitta och flamsa en hel del :P
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RadioSeven
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När jag hämtade ut dagiskorten
57. När var du i kyrkan senast? Måste ha varit på Thomas minnesgudstjänst i Bräcke
58. Vad ska du göra nu? Fortsätta tråka....




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej =)



Vad kul att höra ifrån dej, de var inte igår =)

Själv har jag haft fullt upp sista månaderna ska jag väl säga med allt som jag varit tvungen att fixa/göra, men nu tror jag de börjar lugna ner sig något iaf.

Ja men visst e de kul att få se lite bilder, de kommer fler oxå på övriga lägenheten men lite kvar att fixa där så ha lite tålamod bara =)

Är inte så kul att lägga ut bilder innan de e klart.



Hoppas allt e bra med dej och barnen, vi mår toppen, dessutom slipper vi snön och jag har inte bytt till vinterdäck än hehe

Men de ska bli kul att komma upp till Ösd och stanna i tre veckor, så man hinner träffa alla utan stress =)



Ta hand om dej.

Kram från ett höstigt Linköping ;-)

2009-11-06 @ 21:39:34
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0