Måndag!

Denna helg har varit tuff...
Har fortfarande inte fått hem mina älsklingar.
Kan varken sova eller äta, denna frustration äter upp mig inifrån!
Att höra sina barn gråta är det värsta som finns, att höra hur dom vill komma men jag kan inte göra ett smack...
Jag vill ha hem er NUUUU... Mamma saknar sina troll. Ni är Mitt Liv!!!
Fick ett sms igår om när jag ville ha hem dom.. JAA I fredags dååå... Han påstår att både han och barnen haft influensan.. Jo Tjeeena... Vilket CRAP!!!
Vi Måste kunna prata om det här. Det går inte att hålla på såhär!

Jag klarade inte av att åka till skolan idag, har knappt sovit nått inatt. Kan inte fokusera eller nånting. Tur att vi inte kommit igång med någon kurs ännu...

Saknar en annan person så det gör ont i hjärtat också... Varför ska allt vara så invecklat...
Både Du & Jag vet!




Someday somewhere... ♥


You And Me Honey...
En låt du tillägnade till mig....








Kommentarer
Postat av: Sara

Ta hjälp utifrån... Får man göra så här???



Kram

2009-11-16 @ 11:51:38
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0