Torsdag!

Så va det redan torsdag...
Har varit hemma hela veckan med Emilia.
Hennes öra rinner än, dag 2 på medicinen.
Idag har vi bara varit hemma och myst, legat på soffan och kikat på film. Spirit, tycker faktiskt den är bra ;)
Sen har jag byggt lego i flera timmar... Köpte ett hus till Kevin i julklapp förra året, man kan bygga det i 3 olika hus.
Det har jag roat mig me.. Tycker det är kul att bygga efter ritning :P
Ganska knepigt egentligen iom att jag har värdelöst tålamod, men sånt älskar jag och PUSSEL. Synd bara att jag får så sjukt ont i ryggen av att sitta och bygga/lägga pussel, men men..

Sen hämta vi Kevin på dagis och vidare upp på affärn, köpte ostkrokar & äppelcider till ikväll. Har alltid en myskväll på torsdagar då dom åker till Micke i morron.
Dagis är stängt i morron så vi har ju hela dagen tillsammans innan dom åker.

I helgen vet ja inte va man ska hitta på riktigt, är ju inte direkt tät så de blir ganska lugnt!
Imorronkväll ska vi iaf sitta hos mig och surra och dricka nån grogg och bara ha trevligt =)


Idag har varit/är en downdag för mig... Tänker mkt på saker/folk som gör ont och har sårat mig djupt.
Är expert på att älta saker och fundera och tänka lite till...
Finns folk som jag saknar ganska mkt i mitt liv, som man kommit ifrån av olika anledningar.
Ni har ju ändå en gång betytt mkt för mig och har satt era spår inom mig!

Gud va jag e sentimental idag, har haft jätte lätt till gråten hela dagen och ingen ork el lust till nått!!

Tack Frida för pratstunden, behövde det verkligen...

Allt känns så himla tungt vissa dagar!

Nä nu ska jag fortsätta mysa med kidsen innan dom ska hoppa i säng.


*Saknar Ofta*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0