Wihooooo

I morronbitti kl 07.00 åker vi mot El Stockholmo....  *NICE*

Har vart en supermysig vecka med barne, synd bara man ska var så himla klen.
Igår hämtade jag dom lite tidigare, överaskade med Barnens Hus. Dom va lyckliga =)
Mamma hängde med dit, dom fick köpa en liten sak var, inget tjafs och gnäll. Kanon!!
Sen till frösön, käkade Chili con carne. Mums.. Sen hjälpte mamma mig me håret. la i nya slingor för att försöka få till de någorlunda !

Bjuppar på en bild på min nya frissa :P



Om jag e normal.. Ehh.. Nää.. Har aldrig varit de heller ;)
Har lagt mörkt i under häret för att få det att se lite tjockare ut...


Nä nu ska jag fortsätta packa..

Byeeeeeee







Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ska du ha:)Veckan vart super bra faktist:)



Håret ditt vart verkligen jätte fint! Hoppas helgen din var bra!

kram!

2009-10-25 @ 15:23:02
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0