Wiieeeee

Så va det måndag igen!
Har spenderat eftermiddagen hos Mami på Frösön, min älskade lillasyster har kommit =)
Käkade palt så jag fick ont i magen !
Barnen älskar att vara på frösön.
Va där igår också. Käkade och sen for jag till yvonne en stund, behövde vara lite för mig själv. har vart en dryg helg, märks direkt på barnen dom vart hemma typ en hel vecka från dagis...
Förra veckan hade jag superkul med Yvonne... Får tusan kramp i magen när vi umgås.
Är fortfarande krasslig och tappar rösten då och då. Borde ju vara frisk vid det här laget.. Men men...

Har precis kollat på en film med Mamma och Becca. In a dark pace
Skum film men den va spännande!




WIIIEEE

Jag och Yvonne har bokat en resa =)

Denna buss ska ta oss till nått som kommer bli superkul
















Nämligen DETTA



Wihoo here we come ;)


Underbart att se framemot nått kul =)




Nu ska jag vara lite social me mami & Becca innan dom ska åka hem.

Tänkte lägga ut lite bilder från Ellis födelsedag och lite andra bilder, men hittar inte usb kabeln =(

Ja just, har ju fått renoverat nu men väntar ff på golvet i hallen och köket! *LÄNGTAR*


Nu ska jag röka me systeryster ♥


Poss hej

Kommentarer
Postat av: Linnika

Fasen va skojigt vännen... det är DU värd =) Miss you.. Puss <3

2009-10-05 @ 22:41:45
URL: http://lintias.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0