Ett Öga För Ett Öga...

Umgås mest med Jane på dagarna.. Är så kul att umgås igen.. Snusa bebis =)
Känns som jag mest har suttit för mig själv den senaste tiden...

Inget går som jag vill just nu... hmm.. Ovanligt va ;)

Är såå tatueringssugen.. Har ju mitt motiv jag velat ha nu ett år, brukar ju vilja vara heelt säker och det är jag nu =)
Men den kommer bli dyr =(

Är fortfarande hängig och matt.. När ska skiten gå över?

På måndag ska jag mest troligt börja med Cambridgekuren =)
den är ganska dyr, men slår man ut det så kostar varje måltid ca 22kr och det är ju inte dyrt när man tänker efter!

Här kommer en bild på världens sötaste Kendra!



Emilia & Kendra




Vill Vill så jag spricker snart...




Denna låt spelas ganska mkt just nu.. Vet inte riktigt vad jag försöker intala mig i.. Men men...
Mycket stämmer in på allt just nu...
Ord ord ord... Handlingar handlingar handlingar... Bara Tomt Tomt Tomt....
Men duu.. De du ger får du tillbaka... K A R M A ! ! !
Ett öga för ett öga.. det heter väl så ?







Kommentarer
Postat av: Maggan

Äh, bara -3,5 kg ,en alltid något,,,,ska ju fortsätta ändå nu fastän jag börjar äta lite smått...



Va stor Emilia ser ut nu då man jämför med Kendra

2009-09-08 @ 20:31:36
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, visst e det! =) Jag gillar den första klänningen. Har dock inte vågat kolla på priset på den men men, kosta vad det kosta vill =) Kram!

2009-09-09 @ 21:13:49
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0