Watch Your Back

Här är det full rulle... Äntligen är det på väg att bli som jag vill ha det här hemma.
Målaren kom i morse, behöver jag säga att vi haft de vi gjort denna helg?!
Tack vare Frida & Johan så klarade jag av att stuva bort allt från dom rum det ska tapetseras om.
Men det verkar inte gå så fort för han som ska tapetsera och måla taken. Hade hoppats på att det mesta va klart då jag kom hem idag, men han hade bara spacklat väggarna.. Så vi får leva i detta misär ett tag till med andra ord.
Typiskt att detta skulle bli den vecka jag har barnen. Men det är bara att bita ihop och se framemot att det kommer bli fint när det väl är färdigt =)
Hoppas bara att mattläggaren vill ägga det golv jag vill ha... Finns inget annat jag vill ha.


Mina känslor är kalla... Frusit till is.
Du kommer aldrig åt mig. Du har försökt men det vart ett stort misslyckande från din sida. Att du skulle stampa en stor fet kniv i min rygg det trodde jag verkligen inte om dig!
Men du har bevisat en en gång. Och på ett sätt känns det bra. Nu kan jag gå vidare och bara glömma, du gjorde det lätt för mig.
Och kom ihåg. Jag har RENT mjöl i min påse.. har du?? Nää just det. Så sluta jävlas, du kommer ingen vart.
Kan inte fatta hur du har mage att behandla mig på detta vis. Du har bara DIG själv att skylla.
Jag har iaf ett samvete och det är lättat och det känns SKÖNT!
Det vet DU också innerst inne. Du har behandlat 2 stycken som skit, och sen försöka få att det är mitt fel..

TÄNK DIG FÖR! Don't Push it Baby...

Ett nytt kliv in i mitt nya liv... Utan Dig! Behöver inte må mer skit än jag gör.
Dina tomma ord och handlingar betyder inget för mig mer. Lev du ditt falska liv, jag vill inte vara en del av det.
Och innerst inne så tror jag inte hon heller vill det.
Stackars stackars Dig.. Att jag sabbade ditt dubbelliv...
Men nu har jag har iaf sagt mitt. hata mig för det gör det mig kvittar det faktiskt...
Du är ju duktig på att snacka och lova saker och sen inte mena det, så det löser sig nog ;)
Lycka till med ett förhållande uppbyggt på lögner...

Guud va skönt det känns...

You can't Hurt me anymore.. Tralalalalaaa  =)


Fuck You all if you doubt me



Träffade min älskade systeryster idag och mina små älsklingar också Musse. Vilken sötnöt =)
Vi käkade lunch på Donken tillsammans, sen va det jobb igen.

Ja just de jag har skaffat en ny bil nu iaf, så nu tar jag mig från punkt A till punkt B igen. Känns toppen...
Hade en crazy vecka med Yvonne, Markus & Jesper.. Me like ;)  Gaalet Gaalet
Känns så jävla skönt att umgås med kompisar igen och hitta på galenskaper och bara vara ute och åka bil.
Tack Markus & Jesper för att ni fixade bil åt mig och billig vart den ju också =)

Längtar till helgen, då vill jag hitta på nått KUL ;)
Jag och Yvonne pratade om att hyra nån stuga långt från stan och bara ha en mysig helg med spel och tok...
Vi får spåna vidare på när och vart =)

Har lagt barnen, dom va trötta.. Och det är jag med.
Sova på soffan inatt igen.. Blää va det är oskönt...
Läängtar tills allt är klart. Skulle behöva en ny byrå till hallen och en ny skohylla, jag har hittat en på Ikea som jag vill ha. Kanske blir en trip dit inom kort =)







Haha... Vi drog till Ica Maxi i Onsdagskväll... Varför gå när man kan åka ;) *Crazy*




Markus & Takida



Yvonne & Takida




En trött kille som inte ville bli på kort ;)




Ja det va allt för idag...
Återkommer då lusten faller in =)


PYSS Alla Vänner & Fiender



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack för idag vännen! Mysigt att hinna träffas en sväng! Om kaoset hemma hos dig kryper under skinnet så ta med barnen och kom hit en dag...



Kram

2009-09-21 @ 19:38:57
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Gulledig Johanna! alla säger att det bara är att köpa en ny:S tycker inte riktigt att det funkar så!



Hur är det med dig då? Jobbar du och står i? kram

2009-10-04 @ 21:41:22
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0