Impregnerad....

Ooohh blir impregnerad av mig själv, ska det bli 2 inlägg i min blogg på mindre än en vecka :-P

Igår va det skola... Kursstart i Social Omsorg. Känns som att det kommer att bli en låång kurs, Läraren är sjukt flummig och ser väldigt bitter ut.. Hoppas att det blir en trevligare lektion nästa gång!
Efter plugget hämtade jag upp mamsen, hon klippte Kevins hår, INTE en dag för tidigt kan jag lova....
Sen kom Yvonne, Marcus & Smilla Mycket trevligt, Kevin & Smilla leker så himla bra tillsammans :-)
Sen la vi oss och kolla på tv, jag tvärdog i soffan och vaknade inte förren i morse :S
Va svinjäkla trött då jag klev upp, hade kunnat sova hur länge som helst kändes de som.
Lämnade iaf kidsen på dagis, åkte till Coop och köpte några kartonger och nu sitter jag framför datan... Skulle jag försöka sova nu skulle det ändå inte gå... Får väl ta tag i lite saker här hemma.

Så tråkigt att jag inte kan lägga upp nå bilder, men jag hittar inte USB kabeln och min kamera har lagt av. Blixten vill inte vara med längre :-(  Kameran va ju inte ens nå gammal.. Suck.

Jag vill flytta Nuuu... Längtar som en galning!!!



Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej gumsan,



Vad skoj. Blir det flytt till slut? Härligt. Saknar er massor, men vi tycks inte hinna med varandra längre =(

Iaf så har jag 4 flyttkartonger i butiken för 10 kr styck om intresse finns. Kanske kan komma förbi på en kaffe om du hinns =P.

Kram på er så länge.

PS: Hälsa Yvonne att alla nr från mobilen efter T har försvunnit då jag bytte tfn. Sedan kan jag inte ringa någon av er för tillfället eftersom räkningen blev felbetald =/. Kan inte ens sms.

Kram o puss på er

Hälsa alla nära o kära

//Bibbs

2010-04-08 @ 21:38:04
URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej stumpan! Hur går det med flytten? Har ni kommit i ordning? Kan vi inte grilla och dricka vin någon kväll? Vi kan väl dra ihop ett gäng på en myskväll? Pöss!

2010-05-11 @ 02:01:40
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Sara Jonsson

Meeen Johanna! Hur går det med lägenhet och hund?

Kram!

2010-05-17 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0