Avaktiverad!

Japp

Har avaktiverat mitt konto på FB!
Orkar inte veta hela tiden va alla gör... Har ingen lust att sitta vid datan dag ut och dag in...
Vill använda all tid till barnen & hemmet!!!
Jag är inte intresserad av att veta varje detalj i allas liv!
Inte just nu.
Och dessutom e jag så less på alla som ska snoka och vrida och vända på allt som skrivs där...
Lär ju säkert framöver aktivera FB igen, men som jag mår just nu så har jag ingen lust!
All jävla tid som går till spillo av att sitta och kolla vad alla har för sig och vad dom gjort intresserar mig inte.
Jag vill ha den tiden till barnen och min vovve!

Jag får så jukt dåligt samvete av att sitta timmar framför datan!



En annan sak som gör mig så jävla upprörd/ledsen är när man VARJE helg skaffar barnvakt för att man ska dra på krogen... HALLÅÅÅ!!!
Du har ditt barn varannan vecka.. Kan man inte då göra allt för sitt barn och umgås med det?
Förstår verkligen inte hur du kan ha så stora problem med att umgås med ditt eget kött och blod!
Det gör ont i mitt hjärta!


När barnen är borta varannan vecka är det så tomt hemma...
Finns inget mysigare än att ha dom hemma.
Och snart är det jul. Så himla underbart!
Lääängtar ♥


Då ska vi klä granen allihopa!!! Myyyyyys





Kommentarer
Postat av: vonna

Håller fullständigt med dej gumman. <3

2010-12-19 @ 16:13:57
Postat av: Lina

Håller med dig,Johanna! Man spenderar sjukt mycket onödig tid på FB. Jag har inte heller kvar mitt konto, dock pga andra orsaker......suck Hoppas allt är bra och att ni får en underbar jul!!! PUSS!

2010-12-20 @ 18:32:13
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Monika

Håller med dig Johanna. Krogen kan man gå på när man är barnledig! Har man dem varannan vecka så ska väll det inte vara några större problem. Så länga man inte är en sann egoist...

2010-12-21 @ 16:02:40
URL: http://missgloria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din fina kille då ;-)

2010-12-22 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0