Julen 2010

Vilken underbar jul det vart i år.
Massa underbara människor god mat och massa klappar!

Vi somnade tidigt redan vid 23 nångång.
På juldagen bar det iväg till Sollefteå.
Vi åkte upp till Farmor & Farfar, Sussie, Linn, Örjan och Jocke va där. Mys!
Sen åkte vi hem till pappa igen.
Han gjorde en sån sjukt god kycklinggryta att jag trodde jag skulle äta ihjäl mig.
Sen spelade vi plump och sen kom Linn & Jocke.
Vi drack lite shots och lite grogg sen bar det ner på stan.
Vi gick på Hullsta krog och vi dansade loss och hade en sjukt rolig kväll!
Jag och Linn fastnade på tjejtoan och surrade i typ en timma.
Va så underbart att träffa min kusin igen.
Jocke och Daniel hittade ju varandra också, det va kul =)
Killarna hade gåt hem, MED våra jacklappar, men vi fick jackorna ändå sen blev vi bjuden på lite korv!

Väl hemma igen så blev det stupa i säng. Va supertrött.

Söndagen va man lagomt seg....
Vi åkte hem runt 15 tiden.
Va den träligaste bilkörning ag vart med om. Snörök och det öste ner snö så man såg inte ett skvatt nästan.

Vi va hemma runt 17 ungefär.
Sen kolla vi på bompa sn va det läggdags.
Vi la oss och kollade på en film Frozen.
Ursch vilken tragedi.. Hua.. Vilket öde :/

Idag är jag hemma med alla kidsen, dom ska få gå ut och skotta lite sen, det har kommit nå jävulskt me snö.


En bild från julafton.
Herregud va m kt paket det va!




En Julig Ludde




Och lilla Peggy




Jag tror att vi glömt kameran i Sollefteå :(


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja det var verkligen en underbar Jul med underbara människor och god mat :o) Tack än en gång för det <3

2010-12-28 @ 03:58:55
Postat av: Lina

Vad mysigt ni verkar haft det! =) Massa klappar =) Jag fick min kaffemaskin som jag önskat mig!! YAY! Hoppas du fick allt du önksat dig oxå! <3 Jag hoppas oxå att ni får det mysigt på nyår. Själv jobbar jag natt hela nyårshelgen....CASH!!! HAHA! Sköt om er och GOTT NYTT ÅR!!!! Kram!

2010-12-31 @ 22:30:38
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0